Algemene Voorwaarden
Algemene Bedrijfsgegevens:
My Bubble Party staat ingeschreven in het Belgisch bedrijvenregister onder het ondernemingsnummer BE1001.389.297
​
Afspraken omtrent marketing, reclame en affichering
Er mag voor ons bedrijf reclame gemaakt worden in de vorm van promotioneel materiaal zoals affiches, flyers, boekjes, posters, spotjes en video's mits er een aantal criteria strikt gevolgd worden:
-
Er mag op geen enkele manier gerefereerd worden naar concurrerende bedrijven of merken die soortgelijke zaken aanbieden; dit kan enkel mits wij hiervoor de toestemming geven. Wij zijn in geen enkele vorm geassocieerd hiermee en behouden ons ook het recht om reclame te herroepen wanneer hier een inbreuk op gepleegd wordt.
-
Elke vorm van reclame of marketing moet ten alle tijden éérst goedgekeurd worden door onze PR verantwoordelijke voor deze gepubliceerd wordt. Er wordt dan ook altijd gecontroleerd of alle informatie die vermeld staat ook volledig juist is. Mochten er toch zaken niet kloppen of niet overeenstemmen met de visie van My Bubble Party, dan maken wij de nodige wijzigingen aan.
Wij hebben ook een aantal standaarden omtrent de kwaliteit van marketingproducten waar wij op vermeld staan; behaald deze de norm niet, dan zullen wij u hierop attent maken en desnoods kan onze PR verantwoordelijke hier nog mee helpen om het design aan te passen tot onze kwaliteitsnorm.
Mogelijkeden tot boeken:​​​
Boekingen kunnen zowel gedaan worden in Nederland als in België; wij vertrekken altijd vanaf ons adres in Heusden, België.
Bij boekingen binnen een straal van 15km word er geen reiskost aangerekend, deze zit standaard in de prijs meegerekend.
​
Er wordt op voorhand dan ook samen met u gekeken wat hiervoor de bijkomende reiskosten zullen zijn. Deze kosten houden in dat er per gereden kilometer vanaf onze locatie €0.23 wordt gerekend, dit ook steeds voor de reis heen- en terug. Wanneer wij meer dan 1 uur moet rijden (enkele reis), rekenen wij een forfetaire kost van €50 aan.
Andere locaties dan bij uw thuis:
U kunt bij uw reservering of boeking een adres opgeven, dit mag uiteraard ook op een feestlocatie zijn mits u bij deze locatie de toestemming heeft om entertainment van buitenaf te boeken. Hier kan u bij de desbetreffende eigenaar terecht om meer informatie te verzamelen
Het is belangrijk dat we weten wanneer u van plan bent om een feest in de buitenlucht te organiseren, Wij behouden ons dan ook het recht om het feest te verlaten wanneer dit op voorhand niet werd afgesproken en de weersomstandigheden niet gunstig genoeg zijn om de boeking te kunnen verder zetten.
Bijvoorbeeld:
Op de afgesproken dag is het weer heel ongunstig en wij waarschuwen u nog op voorhand en u beslist het toch door te laten gaan. Dan is de verantwoordelijkheid aan u om hierop een correcte inschatting te maken. Wanneer wij langskomen en we zien dat het weer niet gunstig genoeg is (bij storm, sneeuw of hevige regenval) behouden we het recht om het feest te verlaten.
Wat bij slecht weer en wanneer het toch aangegeven werd dat het feest mocht doorgaan; zelfs na het waarschuwen van de klant.
Het weer heeft natuurlijk niemand in de hand en we hebben helaas nog geen echte magie ter beschikking die ons die mogelijkheid geeft, daarom kan er in overleg altijd nog voor een andere datum of locatie gekozen worden wanneer u ziet dat het op uw boeking slecht weer zal worden. We hanteren hier dezelfde regel op annulatiebeleid; zijnde dat dit maximaal 3 dagen van tevoren wordt aangegeven zonder dat hier kosten aan verbonden zijn. Gebeurt dit na deze 3 dagen, dan moeten wij hiervoor kosten aan verbinden.
Wat wordt er van u verwacht dat er zelf moet aanwezig zijn tijdens de boeking:
Wij hebben een aansluiting van elektriciteit nodig, dit dient minimaal 800 watt te zijn en één vaste aansluiting zonder al te veel andere apparaten hierop aangesloten.
Ook dient de grond volledig vrijgemaakt te zijn van scherpe objecten of zaken die de tent kunnen beschadigen.
Wanneer de boeking langer duurt dan afgesproken:
Wij hanteren hier het beleid dat op voorhand afgesproken tijden dienen gerespecteerd te worden. Wij hebben 1u voorbereidingstijd nodig om vervolgens de boeking door te laten gaan voor de afgesproken tijdsduur (3u is de standaardtijd). Wanneer de tijd om is, moeten wij nog opruimen om dan weer het feest te verlaten; dit zit allemaal inbegrepen in de standaardprijs van 3u bubbelplezier.
Er kunnen meer uren worden geboekt op voorhand en dan wordt hiervoor een prijs met u afgesproken op de offerte en de factuur. Indien dit niet op voorhand is gebeurd en wij toch langer moeten blijven, wordt er achteraf nog een factuur opgemaakt voor de bijkomende tijd. Deze zal een stuk duurder uitkomen dan dat dit op voorhand zou geboekt zijn; namelijk dan rekenen we hiervoor 25€/half uur en per medewerker die aanwezig is.
Bijvoorbeeld:
U boekte op voorhand 3u en betaalde hiervoor de factuur.
De dag zelf vraagt u aan ons om een uur langer te blijven en wij zijn met twee medewerkers aanwezig.
Dan betaald u hiervoor €100 door middel van een bijkomende factuur.
Ballonnenbogen, decoratie en extra diensten
-
Bij het accepteren van de offerte:
Alle decoratie zoals ballonnen, thematische decoratie en extra’s zoals taarten, cupcakes en andere diensten van onze partners worden na het accepteren van uw offerte standaard na één week besteld, tenzij het gaat om een rush-order. Hierdoor kunnen wij garanderen dat alles tijdig in voorraad is om de gewenste opzet te verwezenlijken.
​
-
Bij het plaatsen van deze decoratie en ballonnenbogen:
Op locatie wordt alles zorgvuldig geplaatst naar uw wensen en naar onze kwaliteitsnorm, wanneer zowel uzelf als wijzelf tevreden zijn over het resultaat, maken wij zelf nog een foto. Hierna bent u zelf verantwoordelijk over de decoratie, dit is om te vermijden dat er misverstanden zouden komen na de plaatsing. Wij zijn ook altijd zeer voorzichtig op de locatie zodat wij geen beschadigingen veroorzaken aan huisraad, muren of andere objecten.
Wanneer wij zelf de inschatting maken dat de plaatsing die u verwacht onmogelijk is zonder het risico dat er een beschadiging zou voorvallen, dan behouden wij ons het recht om de plaatsing te weigeren. Zo kunnen er zeker geen disputen ontstaan wanneer wij alles geplaatst hebben en zijn we zeker dat de kwaliteitsnorm die wij hanteren niet in het gedrang komt.
​
-
Bij het annuleren van decoratie:
Wanneer u de offerte heeft getekend en afziet van de aankoop of u annuleert de bestelling, brengen wij de reeds gemaakte kosten van bestelde goederen altijd in rekening. Wanneer er nog geen bestelling plaatsgevonden heeft, wordt dit uiteraard ook niet aangerekend. Indien er al reeds decoratiestukken zijn gemaakt zoals een ballonnenslinger, een ballonnenboog,..; en u
annuleert de bestelling, wordt het volledige factuurbedrag hiervoor aangerekend. Wij kunnen helaas geen reeds gemaakte objecten hergebruiken en de kans dat deze door iemand anders wordt aangekocht is nihil.
Wanneer er al reeds gemaakte decoratiestukken zijn en de datum wordt verplaatst, dan garanderen wij onze hoge standaard tot maximaal 5 werkdagen; hierna kunnen wij niet langer de garantie bieden dat de reeds gemaakte stukken dezelfde kwaliteit behouden omdat de producten gevoelig zijn aan licht, warmte en omdat wij maar een gelimiteerde opslagruimte hiervoor hebben. Wij raden dan ook aan om ons hiervoor te contacteren zodat wij een gepaste oplossing hiervoor kunnen bekijken.
-
Bij het annuleren van bederfbare producten (taart, cupcakes, sweetplate..)
Omdat we deze producten bij onze partners bestellen, zijn wij verplicht deze volledig in rekening te brengen wanneer de producten reeds voorbereid of klaargemaakt zijn. Ook wanneer er al reeds producten besteld werden door onze partners, worden deze in rekening gebracht. Dit komt omdat er maar een beperkte houdbaarheid op deze producten zit en wij deze niet kunnen hergebruiken.
Wanneer er nog geen bestellingen geplaatst werden of de producten nog niet werden klaargemaakt, dan wordt er ook niets in rekening gebracht.
​
-
Bij het annuleren van themadecoratie
Wij bestellen deze decoratie altijd ruim op voorhand, vaak direct na het ondertekenen van de offerte; omdat heel veel van deze items een lange levertijd hebben vanwege personalisatie van de producten. Alles wat voor thematische feestjes al reeds werd besteld, wordt dan ook in zijn volledigheid aangerekend.
Wij zullen eerst kijken naar een gepaste oplossing, mochten wij zelf de mogelijkheid zien om deze producten te hergebruiken, in dit geval wordt er met u een bedrag afgesproken en nemen wij de decoratie voor onszelf. In het geval dat wij zelf geen mogelijkheden met deze producten zien, dan kan u deze alsnog bij ons komen ophalen.
​
Aansprakelijkheden
Wij bouhouden het recht om schade die wordt toegedaan aan de bubble tent in rekening te brengen wanneer er opzettelijk schade wordt berokkend. Dit zal na afloop van de boeking door middel van een factuur worden rechtgezet na overleg van de situatie. Op de boeking zelf worden dit soort zaken nooit besproken omdat wij niet wensen dat de kinderen hierbij betrokken zijn.
Bevestiging voor akkoord
Wanneer u alle voorwaarden heeft gelezen en u nog vragen heeft; mag u deze altijd aan ons stellen en dan kunnen wij u een zo correct mogelijk antwoord voorzien zodat u voldoende geïnformeerd bent. Indien u akkoord gaat met de offerte, gaat u automatisch ook akkoord met onze algemene voorwaarden en aansprakelijkheden.